— REKLAMAČNÍ ŘÁD —

REKLAMAČNÍ ŘÁD tetovacího salonu

Tattoo Therapy

Provozovatel: Tereza Štěpánová

Adresa: Oldřichova 55 , Praha 2, 120 00

IČO: 1014421691

Email: tattootherapyy@gmail.com

Tel.: +420 778 726 822

(dále jen "provozovatel")

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v provozovně Tattoo Therapy a to výkonem služby tetování a piercing.

1. POSKYTNUTÍ SLUŽBY 

Bezprostředně před poskytnutím služby je zákazník seznámen s jejím průběhem, klient má možnost klást doplňující otázky. 

V případě, že zákazník poskytovatele služby neseznámí s tím, že trpí některou z uvedených kontraindikací (uvedeny při seznamování klienta s poskytovanými službami a jejich průběhem, viz dokument "Čestné prohlášení k vytvoření tetování") anebo, že se jeho zdravotní stav od minulé návštěvy změnil, není možné službu reklamovat a zákazník přebírá plnou odpovědnost za případné estetické a zdravotní následky. 

Zákazník úhradou služby - tetování, bez nahlášení vady, souhlasí s dílem a vzdává se tak možnosti případné pozdější reklamace. 

2. VADY 

2.1. Reklamace poskytovaných služeb musí být zákazníkem učiněna bezodkladně a na místě, kde byla služba poskytnuta. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

- výjimkou může být pouze chybějící barva po vyhojení, pokud lze vyloučit vlastní vinu, jako jsou strhnuté stroupky, řezné rány, apod. 

2.2. Za vady se nepovažují:

a) za vady se nepovažují souvislosti vzniklé v důsledku neopatrného a zvláště nebezpečného jednání klienta (ucuknutí, unáhlený pohyb, apod. )

b) jakékoliv nedostatky u cover tattoo (překrytí starého tetování) - jedná se o komplikovanou práci, kde není jistý výsledek práce z povahy překrývaného tetování a někdy je třeba improvizace - odchylky od návrhu 

c) nedostatky barvy, rozpití barvy v místech nevhodných k tetování (jazyk, ret, chodidla, ucho, lokty, kolena, dlaně, prsty, dlaň a hřbet ruky) 

3. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

3.1. O okamžité reklamaci po vyhotovení tetování či piercingu se rozhodne ihned a to dle uvážení poskytovatele, buď poskytnutím slevy, vrácením peněz nebo okamžitou nápravou, případně dohodou o nápravě po zhojení.

3.2. V případě, že poskytovatel služeb reklamaci zamítne, vydá zákazníkovi písemné odůvodnění zamítnutí. 

3.2. O reklamaci po vyhojení tetování v případě vypadané barvy po zahojení, jejímž zapříčiněním nebyla péče klienta, musí klient informovat okamžitě po zahojení - tzn. 28 dní po provedení tetování, doložit aktuální foto zahojeného tetování a bez prodlení se s tatérem, který službu posktl, domluvit termín reklamace (tzn. korekce / opravy). Pokud se klient na termín reklamace/ opravný termín nedostaví bez omluvy, nárok na reklamaci tímto propadá.

4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

4.1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1. 2024